Fbml Hoşgeldiniz sayfası ekleme

27 07 2010

Facebook sayfanıza girenleri direk duvarı görmeden Hoş Geldiniz Sayfası ile karşılayabilirsiniz.Bunun için yapmanız gerekenleri sırayla anlatacağım.Anlatımdaki adımları takip ederek sizde kolayca hoş geldiniz sayfası ekleyebilirsiniz.

1-İlk olarak yeni bir Fbml Kutusu oluşturup adına Hoş Geldiniz veriyoruz.

2-Aşağıda bulunan örnek bir hoş geldiniz sayfası kodunu kopyalayıp fbml kutusuna ekliyor ve kaydet diyoruz(Bu sayfa basitçe oluşturulmuş bir örnektir,kendiniz geliştirebilir daha renkli bir hoş geldiniz sayfası yapabilirsiniz.)

3-Sayfa Düzenleye girip Duvar Ayarları altındaki Düzenleye Tıklıyoruz ve Diğer Herkes için Varsayılan Açılış Sayfa Sekmesi: yanındaki açılır menüden Hoş Geldiniz’i seçiyoruz.

Artık Hoş Geldiniz Sayfamız hazır.Sayfamıza giren ziyaretçiler ilk olarak bu sayfaya giricek.Buradan Giriş butonuna tıklayarak duvara gidecekler.Kodda bulunan giriş butonu linkine Duvar Urlsi girmeyi unutmayın.Son olarak bilmeniz gereken bir şey de Hoş Geldiniz sayfası sadece ziyaretçilerde görünür hayranlar direk duvara girer.Yaptığımız sayfanın çalışmasını test etmek için facebook hesabımıza giriş yapmadan sayfamıza gidersek hoş geldiniz sayfası gelecektir.

İşlemler

Bilgi

20 cevap

28 07 2010
Fuat

1. madde: İlk olarak FBML kutusu oluşturup… Nasıl oluşturuyoruz? Nereden oluşturuyoruz. Ben bilmiyorum. Neden üstünkörü açıklamalar yapıyorsunuz?
işin fbml kısmı tamam, html anlıyorum az buçuk ama başlangıçta takıldım. Facebook’ta nereye basmalıyım ki ben fbml kutusu oluşturabileyim.

28 07 2010
htmlfbml

Hocam sitemizde araştırma yapmadan gelmiş bizi suçuyorsunuz.

https://htmlfbml.wordpress.com/2010/07/22/fbml-uygulamasi-sayfaya-nasil-eklenir/

Buyrun buraya bir göz atın. Video lu anlatım yaptık.

16 09 2010
volkan

ya benim müzik üzerine bir sayfam war ve her şarkı paylaşıcağım zaman ya kendim yüklüyorum yada herhangibir siteden paylaşıyorum bazen yüklü olan şarkılardan istiyolar ama video çok olduğu için ararken çok vakit kaybediyorum şöyle liste şeklinde olsa ve ismin üstüne tıkladığım anda şarkı açılsa çok daha i olur ona göre bi fbml kodunuz warmı???

16 09 2010
25 09 2010
UFukk

Duvar düzenLe ayarından sonra , başlangıç sayfası yap diye bişy yok. sanırım kaldırılmışş artık.. yapıLmıyor girş sayfası FBML sayfası yani. :S

25 09 2010
htmlfbml

@UFukk

Az önce inceledim bende yine duruyor. Sorun yok yani. Tekrar incelerseniz.

26 09 2010
OĞUZHAN

Duvar Ayarları altındaki Düzenleye ve Diğer Herkes için Varsayılan Açılış Sayfa Sekmesi:flan o kısımı yapamadım bn görünmüyor yaapmak gerekiyor..??

27 09 2010
htmlfbml

@ OĞUZHAN
Hocam iyi okursanız yapacaksınızdır. Acele ile yapmayın.

4 10 2010
Esat

Hocam kolay gelsin sayfamın hoşgeldin bölümüne sadece resim eklemek istiyorum, resmin adresi bu: http://img688.imageshack.us/img688/8900/dantep.jpg

ayrıca ne kadar uğraşırsam uğraşayım duvar ayarlarındaki dediğiniz ”Diğer Herkes için Varsayılan Açılış Sayfa Sekmesi” özelliğinide bulamadım facebook bu özelliği kaldırmış olabilirmi?, lütfen bana sadece bu resim açılış sayfası olacak şekilde bir kod yazarmısınız saygılar

8 10 2010
htmlfbml

Hocam, Facebook bu uygulamayı kaldırmış. Malesef.

12 10 2010
OĞUZHAN

Hocam olumuyor ki ama duvar ayarlarında Düzeninde Diğer Herkes için Varsayılan Açılış Sayfası.. böyle bi yazı yok..!!

14 10 2010
htmlfbml

Hocam evet, bu uygulama kaldırılmış.

28 11 2010
cagdas

ee ozaman nasıl yapıcaz hacam ?

28 11 2010
htmlfbml

Hocam uygulama kalkmış fakat yinede yapılabiliyor. Sadece FBML olarak açabilirsiniz. Yine aynı durum yani. Anlatım aynı.

14 12 2010
ilker

slm hocamm ben simgeyi fbml olarak ekledim fakat ismni degiştiremiyorum ne yapcam

16 12 2010
htmlfbml

İsmini FBML Adı olarak düzenleyebilirsiniz.

16 12 2010
Alperen Ünver

Teşekkürler

18 12 2010
htmlfbml

Rica ederim

25 12 2010
asd

fblm kodlarına nerden giriliyo

25 12 2010
htmlfbml

Söyledik da, StatikFBML’i sayfanıza entegre ediceksiniz.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

